Businesspeople er i vekst og vi skal nå utvide vårt team med en ny rekrutteringsrådgiver. Etter 30 år er det fremdeles kvalitet som gjelder for oss, og for å lykkes i stillingen tror vi at du må inneha gode mellommenneskelige egenskaper, være energisk, og ha en strukturert og målrettet tilnærming til arbeidsoppgavene.
Personlig – Entusiastisk – Profesjonell
Kvalitet i alle ledd
Som team er vår visjon å levere en rekrutteringsprosess som gir kundene og kandidatene følelsen av et
personlig engasjement, en
entusiasme som smitter og
profesjonalitet fra første håndtrykk. Som en del av vårt team er det sentralt at du identifiserer deg med våre verdier og er opptatt av å etterleve dem for å levere en rekrutteringsprosess med gjennomgående høy kvalitet. For å ikke oppleves som bare en kostnad for våre kunder er vårt mål å skreddersy løsninger som løser reelle behov, og på en måte som gir størst mulig verdi. Vi er en ambisiøs gjeng og vi vil ha med deg som er god på relasjonsbygging og sulten på suksess i fellesskap.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
- Ansvar for å drive egne rekrutteringsprosesser fra A-Å, hvilket innebærer:
- Salg og rådgivning av bemannings- og rekrutteringsløsninger til nye og eksisterende kunder
- Booking og gjennomføring av kundemøter, både ved innsalgs- og introduksjonsmøter
- Analyse av behov og utarbeidelse av kravspesifikasjon av stillinger i samarbeid med kunden
- Search, annonsering og intervju av relevante kandidater
- Testing og kvalitetssikring av relevante kandidater
- Oppfølgning av kandidater og kunder etter løst oppdrag
- Vedlikehold av kandidat- og kundenettverk, herunder kartlegging av bransjer, bedrifter og kandidater gjennom aktiv bruk av interne og eksterne informasjonskilder
- Bistå med profilering og annonsering i sosiale medier for å tiltrekke aktuelle kandidater og kunder
- Bygge relasjoner og nettverk i miljøer og mot enkeltpersoner for å styrke profilen til Businesspeople
Ønskede kvalifikasjoner:
- Høyere utdannelse på Bachelor- eller Masternivå, gjerne innenfor fagområdene økonomi og administrasjon og/eller HR.
- Minimum 2 års bransjeerfaring
- God kjennskap til bedriftenes regnskap- og økonomifunksjoner
- God generell forretningsforståelse
- Effektiv bruker av Microsoft Office
- Gode kunnskaper i bruk av digitale kanaler: Databaser, CRM-systemer, LinkedIn/sosiale medier
- Gode kommunikasjonsevner
- Meget god formuleringsevne på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Teamorientert med interesse for mennesker og felles måloppnåelse
- Sterk personlig motivasjon til å jobbe strukturert, målrettet og selvstendig
- Fleksibel, løsningsorientert og serviceinnstilt
- Profesjonell, punktlig og stor grad av integritet
- Høy arbeidsmoral og opptatt av kvalitetsmessige leveranser
- Analytisk og strukturert
Vi tilbyr:
- Arena for faglig og personlig utvikling
- Hektisk, variert og hyggelig hverdag
- Flotte lokaler sentralt på Billingstad
- Trening med egen PT to ganger i uken
- En god gjeng kolleger med høy underholdningsverdi
- En stilling med mulighet til påvirkning i den videre veksten av Businesspeople
- Korte beslutningslinjer
- Fastlønn og bonusordning