På vegne av Team Relocations AS søker vi nå en serviceinnstilt person for snarlig oppstart på deres hovedkontor på Fossum i Bærum. Vi ser for oss at du trives med å ha mange baller i luften, og at du har tydelig driv og gjennomføringsevne! Vi søker deg som er positiv og som ser på problemer som utfordrende oppgaver som skal løses. Du er god til å planlegge slik at du oppnår den fleksibilitet som trengs. I tillegg til å snakke norsk flytende, må du kunne snakke og skrive på engelsk. Det er et stort fortrinn om du også kan kommunisere på flere språk.
Arbeidsoppgaver:
- Ta imot bestillinger fra kunder og initiere relocation prosesser mot ansatte som skal flytte til nytt sted enten i Norge eller i utlandet
- Bistå avdelingen med immigrasjons- og relocation tjenester og både på kontoret og ute i feltet
- Boligsøk; finne aktuelle boliger, koordinere og gjennomføre visninger sammen med kunder, forhandle og ferdigstille leiekontrakter
- Overtakelse av boliger og melde flytting til strøm leverandører
- Bistå med immigrasjonssaker
- Besvare henvendelser vedr arbeidsinnvandring, skatt og andre offentlige systemer i forbindelse med flytting til Norge
- Daglig kontakt med kunder i inn- og utlandet
Ønskede kvalifikasjoner:
- Utdanning på Universitets- eller høyskolenivå
- God kjennskap til det norske samfunnet og gjerne forståelse for utlendingsforvaltning
- Gjerne internasjonal erfaring eller gjennomført utvekslingssemester
- God kjennskap til MS Office-pakken
- Relevant erfaring kan kompensere for formell utdannelse
- Kommunisere godt på norsk og engelsk
- Førerkort klasse B
Vi ønsker at du:
- Er ambisiøs og forretningsorientert
- Helhetsorientert og har gode samarbeidsegenskaper
- Har tverrkulturell kommunikasjonskompetanse
- Effektiv og løsningsorientert
- Kan håndtere mange baller i luften samtidig
- Representativ og relasjonsskapende
- Initiativrik og fleksibel
- Strukturert og nøyaktig
I denne stillingen må du ha førerkort klasse B og egen bil. Opplæring vil bli gitt i Stavanger (ca. 2 uker).
Team Relocations tilbyr:
Et aktivt, trivelig og faglig stimulerende arbeidsmiljø. En variert, interessant og utfordrende stilling hvor det blir lagt stor vekt på selvstendighet, initiativ og samarbeidsevner.
Businesspeople tilbyr rekruttering og bemanning av stillinger på leder-, mellomleder- og spesialistnivå innen økonomi, lønn og regnskap, salg og markedsføring, administrasjon, og HR og personal. Gjennom Vikarpartner har vi vært totalleverandør av bemanningsløsninger siden 1989. Da rekruttering og bemanning til stillinger på høyere nivå er blitt en vesentlig del av vår virksomhet, har vi valgt å operere denne delen av selskapet under Businesspeople.